Supersweeet

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tova & Emelie - 31 oktober 2011 21:35

en bild på mej som jag har fixat och nu en på tova


söt som socker men de var förra året   båda mej och tova men förra året tror ja men kanske är lite mörk   bild på mej förra sommaren     liten men söt ja inte så liten då men de var i Thailand min lilla tova! 

en till bild på tova nu så! helt underbart!!


och en på mej och sen säger jag godnatt typ

god natt pussar&kramar Emelie!!          

Av Tova & Emelie - 28 oktober 2011 21:34

Jag vill bara säga:


©  

Glad Halloween från Emelie & Tova             

Av Tova & Emelie - 28 oktober 2011 21:24

Förlåt att vi inte bloggat på länge men när jag är hos mamma kan jag inte blogga och EMELIE! glömmer...



Aja men nu kör vi igång igen men sluta inte läs den även om det är löite dålig uppdatering ;>




Pusss Tova

Av Tova & Emelie - 25 oktober 2011 20:56

Emelie här<3<3! Jaghar skit tråkigt men jag tittar uu på simpson de är bra men tyvärr har slut på batteri :-( så uag måste stänga av puss/ emeoie <3<3<3<3<3<3<3<3

Av Tova & Emelie - 21 oktober 2011 17:20

Snart är det Halloween även om det är en vecka kvar då men ändå så här kommer en bild som jag och emelie knäpptre för några dar sedan :)  Jag har blivit zombie :| och Emeli Vampyr ;|


Haha men nerå.. men emelie passa jö ;P 


Jag kunde ju tyvärr inte ha vampyr tänder med min lilla mun ;) 



Pusss / tova



Ps. Mitt hjärta saknar en del nu när du försvunnit A (bytt skola) saknar dej :'(

Av Tova & Emelie - 21 oktober 2011 16:58

Oj har inte bloggat på ett bra tag nu :(( med är ju lite för jag har vart hos mamma och em hon hon vet jag inte har typ aldrig tid men nu ska jag blogga igen i alla fall kommer komma lite bilder osv...


   Jag <3<3   Älskar dej emelie :** <3

Av Tova & Emelie - 11 oktober 2011 14:59

Tjena tjena är med clara idag hon har också en blogg men skriver det senare <3 vi tittar på tv nu men nu kanske vi ska göra nåt B-) hej då. Love Tova

Av Tova & Emelie - 7 oktober 2011 19:41

Hejsan har precis gjort en bild på paint i tre olika versioner: "Normal, Pussel & Crasy" Här kommer den  


   Ingen seriös bild men jag har ju inget lovat  





Så har jag ett litet problem jag vet inte vad jag ska gö????   :( men har ingen lust att berätta så blir ju lite svårt men hoppas allt blir bra..


Pus Tova <3

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards