Supersweeet

Alla inlägg under december 2011

Av Tova & Emelie - 31 december 2011 16:26

hej gott nytt år alla söta läsare!! hoppas ni får de roligt och skojigt..

jag och min kompis Tilde är med varandra nu prick nu.. kommer en bild på oss hur vi ska se ut,, men jag är ite klar med mitt hår !


  jag<33 jag<33   tilde igen<3  vi ;P<3   vi fin man va då!<3   Tilde ! <3 har fixat klänningen så den inte är så den inteär så lång.. <3




gott nytt år ! puss kram/ Emelie

Av Tova & Emelie - 27 december 2011 21:26

tjoo,, nu ligger jag och tittar på film : harry potter och flammande bägaren!;**


igår var jag på stan och köpte julklapp till Tovii ! eftersom hon är i Thailand och jah hoppas att hon gillar den, men jag var på stan med Madde och Ella vi gick in på donken och tog en milkcake,, men jag och Madde delade X)

då skulle vi gå på toa och då var de fyra killar där och en gic in på tjej toan och jag fick så klart damp för att de lucka skit!

så jag och Madde jag efter dom


jag: fan vad äckligt att gå in på tjej toan!!  (till dom då!)

Dom: aha!!

jag : Fan vad omoget!


och så gock vi till Ella men hon skulle hem ;(

så vi gick till bussen och titta busstidstabellerna och killarna följde efter!! och så prata vi lite med dom sen(jag hade bara lite damp då också:P )

igår sovde jag också hos Madde vi hade skit kul,, kl: 1 på natten så ringde Malkom och Liam och väckte oss (yippie!) och så prata vi med dom kanske typ till 2 på natten och sen somnade vi,, sen ringde dom igen men jag sovde! så dom prata med Madde till halv 3 på natten..

vi vaknade halv 12 idag! ;P och så var vi med Moa :)


findå:*     tjockis  !! :P jag då ::)) fina jag :))  fick i julklapp!:D  jag och tova!<3    min gitarr som jag fick för två år ssen!<3



men kommentera gärna kanske om vad ni fick i julklapp !


puss och kram kanske skriver mer snart :* / Emelie

Av Tova & Emelie - 24 december 2011 21:44

God jul alla vackra läsare! Hoppas ni har fått vad ni önskat, själv har jag önskat mej en dator men fick ingen   Min syster fick en iphone 4s!!  

men jag är inte sur över de men jag fick en helicopter som jag önska mej, men i julklappsspelet och inte av mamma eller pappa..


   


julklappsspelet: Alla har två packet var (ca för 50:- ) men måste vara minst 4och uppåt:)

man ska ha två tärningar. man lägger alla packeten i en hög på bordet:) om man ska få ett packet så ska man ha en siffra kanske sju, om man får de eller lika på tärningarna så får man ta vilket packet som helst. de går inte på tid, men om alla packet är ut spelade så tar man kanske på 30eller 45 minuter.

så forsätter man slå tärningarna,, och om man får lika eller kanske sju så får man ta ett packet av vilken man vill.

så forsätter man så, när tiden är slut så är själva spelet slut, och om man är utan så får man välka vilket packet man vill ha.


jag fick: helicopter, en tucht lampa, lampor som man har i badet och en nyckelring typ som ett bildspel på själva saken!!


nöjd man är!!


julklappana jag fick var: fyra tröjor, en nallebjörn som min syster hade gjort åt mej, en skräck bok(boken som gud glömde), en bok som man får klistra in sina egna bilder och sånt, eltandborste, nagelackett sims3 spel och nått mer..



nu är Tova i Thailand, hoppas hon har de bra! och jag önskar er alla en riktigt god jul!


puss på er och många varma kramar/emelie


Av Tova & Emelie - 17 december 2011 22:34

   Och mest av allt kommer jag sakan dej <3











Just nu sitter jag här med kompisen kevin ofc.... Imorn kanske jag ska va med Em linus och Eric eller bara Emelie ;* sen kommer jag absolut inte blogga nå mer på tre veckor fast ska försöka! :) 


/

  Mej Tova  

Av Tova & Emelie - 17 december 2011 22:32

Min data är paj så därför måste jag nu blogga från pappas osv men nu kommer ja typ inte bloggav på tre  veckr så emelie för ta hand m den och gö nån bild vecka eller nåt ;) 


hoppas ni får det bra utna mej pusss tovi :*

Av Tova & Emelie - 16 december 2011 20:15

Tjena Tova här idag har jag klippt mej ;) vlev bra så imorn ska jkag inte gö så mkt sen kan jag tyvärr typ inte blogga på tre veckor sry åker bort :(


Men Emelie ska blogga seri :9


/

   Tovi :)

Av Tova & Emelie - 10 december 2011 19:24

Hejj nu kommer det lite bilder på mej och lilla emelie :))


        Jag (Silver) Emelie (Guld) 

           



Sluut :)   

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards