Supersweeet

Alla inlägg under november 2011

Av Tova & Emelie - 29 november 2011 15:30

hej sorry har inte skrivit nå mycket... sorry!

men idag har vi varit i skolan(suck) men de är ju vi jämt!!

haha,, men nu är jag med Tovii!! <33

skit kul va!! <3<3


aamen Puss puss!!


Em och Tovi! <3

Av Tova & Emelie - 28 november 2011 16:24

Hey :D just nu tittar jag på family guy men det sluta nyss så ;) 


Imorgon ska jga kanske va med Em då ska vi blogga!!!!!!! Och i helgen skaj ag köpa julklappar till folk med Razzz hihi..


   Fjårtizzz varning ;*

Tugggummi i mun alltid det bästa <3333



puss and kran tovvii 

Av Tova & Emelie - 26 november 2011 16:23

Haha video inlägget funkade lite segt bara men who cares?? här kommer en bild på me and em


Love    



100% Cute




   
99,9% Crazy!!!

Av Tova & Emelie - 26 november 2011 16:18

Även om det var ungefär en vecka sen men ändå bildveckan har nått sitt slut :(

  Haha vilken ful :)  det ska va ett videoklipp men vet inte om det funkar hoppas!!! hoppas!!Hopppas!! 


Jag har precis kommit hem från stockholm har varit och tittat på sm i simning :))


Puss lilla tova
 

Av Tova & Emelie - 26 november 2011 16:18

Även om det var ungefär en vecka sen men ändå bildveckan har nått sitt slut :(

  Haha vilken ful :)  det ska va ett videoklipp men vet inte om det funkar hoppas!!! hoppas!!Hopppas!! 


Jag har precis kommit hem från stockholm har varit och tittat på sm i simning :))


Puss lilla tova
 

Av Tova & Emelie - 20 november 2011 23:25

hej jag tappa nyss en tand yippie! det gjorde skit ont! när jag drog bort den så fastnade de en bit som jag fick ta bort också.

Nu tittar jag på simpsons! Och så håller jag på med min hamster Tea!<3


de kommer en bild snart om ni vill se...

kommentera gärna eller ställ en fråga, skriv i gästboken också!;*


nu har ju jag värdens finaste tänder.. Lite dålig bild också-.-'


pusspuss/Em..

Ps. nu är de slut på bild veckan kanske kommer ha en till nån gång. MEN glöm INTE att KOMMENTERA, FRÅGA eller skriva i GÄSTBOKEN! ;** 



Av Tova & Emelie - 19 november 2011 19:31

Hej bloggen sitter hos Julia och tittar på film efter ska jag till linus! Kul såklart då får jag träffa emelie igen!! Hoppas ni har haft en bra start på helgen :) de har jag !Kom ihåg att fortsätta läsa våran blogg vi har haft 12 idag och igår 15 så fortsätt läs den varje dag! Kramar Tova<3 :*

Av Tova & Emelie - 19 november 2011 16:28

Hej hej nu bloggar jag igen men det blir ingen bild nu eftersom jag bloggar från mobilen! Ska till julia snart och efter ska jag till linus! :-) fett kul? Ja såklart! Puss tova!

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards