Supersweeet

Alla inlägg under maj 2012

Av Tova & Emelie - 27 maj 2012 16:46

Jag skäms nästan för att jag inte har bloggat nå mkt :( jag älsakr ju denna blogg har så många minnnen här :( men nu för det bli slut på det!!! men jag och em kanske bytter blogg till devote där blir smidigare då men fortsätter ni följa oss där då? hoppas det :) men vi tar inte bort den här då ;) 


Kram Tova  

Av Tova & Emelie - 14 maj 2012 06:17

Nu har jag en bloggpaus på denna blogg men inte på http://tovab.devote.se 

Ni kan kolla in där v etja :)


   

Av Tova & Emelie - 11 maj 2012 14:55

Hej!! Är med Tova.. Har haft utväcklings samtal.. Det gick bra jag måste träna på en sak: räcka upp handen och ta lite mer plats,..Och Tova behöver träna på två saker: handstilen och på redovisningar..Hihi hej!!

Av Tova & Emelie - 11 maj 2012 14:55

Hej!! Är med Tova.. Har haft utväcklings samtal.. Det gick bra jag måste träna på en sak: räcka upp handen och ta lite mer plats,..Och Tova behöver träna på två saker: handstilen och på redovisningar..Hihi hej!!

Av Tova & Emelie - 6 maj 2012 20:06

Hej sry för random rubriken men orkade inte skriva något vettigt ;) 


Men idag så var jag med Tilde Nathalie och Tova (var med Emelie oxå men hon drog) men vi spelade in en random film blev assssss grym ;) <3



 

Av Tova & Emelie - 1 maj 2012 21:19


Fannywikstrm.blogg.se


en fin tjej som heter Fanny har tävling, hon gör jätte och då menar jag jätte fina header!


klicka på bilden eller på länken, för att komma till hennes blogg.


ni kan ju också följa henne eftersom hon har sån fin blogg!!


NI KAN ju gå in på hennes blogg och titta på headerna hon gör, ni kan jö också titta här för jag tänkte lägga ut hennes underbara header på bloggen :)

men håll tummarna att vi vinner då eftersom vi behöver en snygg header!!
Puss! / Emelie!!     
Av Tova & Emelie - 1 maj 2012 15:30

   Instagram <3   Crazy and in love<3 

 Jaja det blir bra   Hoooot

  Du gör min värld uppochner 

    ..   Sexy and i know it <3 ;) 

Stop stanna    Woooho   Hejsan banan <3   Sniiiig  Haaaapyyyy face  

 Vi bjuder på den   OMMMMMMMMMG!!!!  

Dancing EM!! <3


Pusss och kram Tovi & Em (ps kommer ett klipp på hur vi låter sen)

Hej

Av Tova & Emelie - 1 maj 2012 12:46

Hej eller god morgon! Idag har jag och Tova gdgif träning . Måste gå för Nathalie kommer suck!!!! :((

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards