Supersweeet

Alla inlägg under januari 2012

Av Tova & Emelie - 20 januari 2012 20:59

haha ?


de är en video  men den kanske inte funkar men de var skit länge sen vi blogga för vi har bloggat på våra egna:


min

tova


våra bloggar men måste gå // ses // emelie =)<3

Av Tova & Emelie - 14 januari 2012 22:37

Hej hej... Idag har jag vart med gurra ante<3 och Tova. Vi spela wordfeud mm fett kul lösas på er då :-*

Av Tova & Emelie - 11 januari 2012 17:09

Hej babies :) nu har Emelie tonat håret så här kommer lite bilder:::


  Me and den gulligaste :)) :** puss emelie

den gulligaste och Em :))



Pussssi ///Toviii

 

Av Tova & Emelie - 11 januari 2012 16:22

hej nu är håret snart klart


bild nu medans man väntar på .... färgen ;*


    snart klart!!

Av Tova & Emelie - 11 januari 2012 15:38

hejhej idag är jag med Tova igen.


och jag röker röckelse.. XD



Emelie: jag röcker  röckelse!!

Tova: Emelie hade inte vi lova Annika (vår lärare) att vi inte skulle börja röcka!!

Emelie: just ja XD


haha duktig men bara på skoj ju ;)


inte så bra bild! ;)


§§men jag ska tona håret om en kvart!! kommer bild


iskolan idag då:


svenska<3 men vi läste i en grupp, jaoch Tova hamla isamma gurpp med Elin och Anton

Bild/Matte : vi hade bild medans 6 hade matte!!

Matte/bild: vi hade matte dom bild..


bilden var skit tråkig, skulle rita av nån gubbe som hete Bellman.. jag blev nöjd med min förförsta gången!


TEma: frihetstiden, jag gillar lite tema , men den var skit tråkig!1


buhu! men de kommer en bild på Tova och mej nu:   hihi,<3  puss!;*



pussi/ Em och Tovi! <3;*


 

Av Tova & Emelie - 10 januari 2012 16:00

Hejsan nu har vi två äntlige n återförenas :) så här kommer lite bilder ;)


haha!!


  nice!<3          ok<3   håret för dagen   boys don´t cry but girls do;P



puss kram då! // Em & Tovii ;*  bloggar mer snart sötisar

Av Tova & Emelie - 8 januari 2012 08:47

Hej ni imorn drar jag hem till sverige och da blir det mkt BLOGGGA:) Jag kanske ar lite konstig   som vill hem nu men jag vill ju sa garna va med gullungen Emelie saknar henne ass mktttttttt    



Byyyy byyyy  Tovi   

Av Tova & Emelie - 7 januari 2012 19:27

hej jag skoja med att jag har färgat håret men man såg ju ;P


idag har jag först varit hos Hanna för jag och min syrra har sovit där sen torsdag..

sen idag har jag varit med Tova h, efter de så åkte jag och min familj och bowla,, jag vann!! men jag hade stängsel X)


nu sitter jag framför datorn , medan mamma gör mat! sen ska jag smsa Linus och prata lite X) 


jaja ses då..


puss / Em


haha<3X)    sööt!   aa! hjälp!!

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards