Supersweeet

Alla inlägg under mars 2012

Av Tova & Emelie - 31 mars 2012 17:09

hej jag ska köpa en zipperal men vet inte vem så jag vill ha er hjälp!


den?

    eller den?


den rosa ka det stå : Emelie!, på vänster ficka =)


behöver er hjälp!!

kommentera vilken ni tycker så blir jag jätte glad!


men nu sitter jag och lyssnar på: My heart will go on!

jag och Elin ska gå på titnaic i 3d

och jag och Tova ska gå på jack is back =)


kul kul! =D

men hejhej!!



Av Tova & Emelie - 31 mars 2012 15:50

Hej vi har inte skrivit på jätte länge men igår var jag med Ante och Tova. Det var jätte kallt eftersom vi var ute. Men jag var ganska trött så jag skratta åt allt. Haha! Men nu har jag skit tråkigt:-( jag ska kanske ringa och fråga Towa om hon vill va:-) Eller så går jag ut i skogen eftersom jag inte har TowaS Nummer:-/ Haha:-)Puss!

Av Tova & Emelie - 21 mars 2012 12:18

Hej och förlåt att jag inte har skrivit nått ! Men jag har varit sjuk så det är inge roligt att veta vad jag har gjort... Men jag är fortfarande sjuk. Jag kanske ska gå i skolan imorgon. Puss/Em

Av Tova & Emelie - 21 mars 2012 06:18

Hejj :9 Tovi här nu förlåt att jag inte bloggat men har hänt liter grejer som jag inte vill ta upp på bloggen men nu är allt ordnat i alla fall :) 

Jag kommer nog inte blogga så mkt nu på ett tag framöver pga att min dator är sönder...

Em & jag glömde också veckans låt i fredags så SJJJJJUUUUUUUKKKKKKTTTTT ledsen för det älsklingar :) <3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men i så fall undrar jag bara en sak nu :) vem är du den sjukt gulliga tjejen som säger att hon är vårt största fann? Och jag skriver inte utt det här bara för att skryta och varken jag eller Emelie har gjort det! Men du är så sjukt gullig har skrivit både kommentar och gästboksinlägg :) vi vill gärna veta om du har nån blogg? Och gärna vad du heter för du har vart såååååååååååå himla gulliga mot oss <3


Pusss Toviiiiii med några i:n 

Av Tova & Emelie - 15 mars 2012 06:43

idag fyller jag år och pppa är magsjuk =(

och mamma ålte och jobba 6:30 :(

men jag fick mina björn borg skor som jag ville ha men dom var lite stora =D


senare efter skolan och Nathalies dans så ska jag öppna mer paket =) hoppas jag får en cykel då! =D


men det var det lilla jag skulle skriva så hejdå =**


puss  

Av Tova & Emelie - 14 mars 2012 19:01

Hejjj idag va jag med Ante  & Em  Hahha men vi hade fett kul o.s.v vi snacka lite typ Em sa efter en stund att han skulle gå hem så gick hon kom 200 meter vände och kom tillbaka :))) Dumma lilla söta Em <3 


Sen satt jag mej ner på asfalten och fick en glassbit i fingret sprang in fritds (vi var på skolan) och fick plåster ;)) Love u fritdis (stavning)



sen har jag inte gjort så mkt mer idag nu kommer lite bilder... På määäääj <3

   Svart?        Blont? 

   Eller orange?? Själv tkr jag svarta men vad tkr ni kommentera!? Em du får också kommentera :) 



Puss       


Av Tova & Emelie - 14 mars 2012 17:52

tittade lite på youtube nyss och hitta den här! Grym1?!?!♥:



puss  

Av Tova & Emelie - 14 mars 2012 17:41

Är så jävla glad att man fyller år imorgon!!!

Men just nu sitter jag och tränar gångertabellen (tränar bra!?)


Efter som det är i läxa och det är jätte tråkigt men idag var jag med Ante & Tovi =) Jag sparka Ante några gånger för han var dum!! =(


men jag ska gå nu =D




puss     

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards