Supersweeet

Alla inlägg under november 2011

Av Tova & Emelie - 11 november 2011 21:25

vi tror på de vi vet!!!


dom ser inte för dom inte tror dom vet inte men vi vet!!



HEJ IDAG VAR JAG MED TOVA LINUS OCH ERIC  VI VAR I SKOGEN SKIT ROLIGT....

ja ja måste gå puss puss/ EMELIE!!

Av Tova & Emelie - 11 november 2011 19:35

Tju Tju idag va man med Eric Em och Linus :9 vi hade skit kul var ute i skogen skrämde upp oss själva och kolla på teve ;) 


Imorn har jag träning halv 9 och nu ska jag inte gö nånting men hoppas ni haft en under bar vecka 


Pusss Tova :)   

Av Tova & Emelie - 10 november 2011 20:36

hej länge sen vi skrev vet men sluta inte titta på bloggen vi ska skriva så mkt som vi kan (mkt=mycket)

jag har haft träning fotbolls träning de va jätte roligt och jag gjorde mål med convors eller hur de stavas i alla fall hallkiga tyg skor!!   PS. jaag tog fel skor!   duktig men här kommer lite bilder!! <33


     


några på mej ska titta om jag hittar en på tova och mej :D           min fina förra mobil inann jag fick min experia xD

min experia tyyp :))


men puss puss Emelie <33




Av Tova & Emelie - 8 november 2011 17:36

Hej hej just nu chillar jag i soffan och kollar på svampbob fyrkant skit tråkigt! Men var med em nyss puss tova

Av Tova & Emelie - 5 november 2011 10:10

Toppen kväll igår med dom bästa :) vi hade kul tävla lite osv... jag ramla så kunde inte simma idag :((


Men jag ska ringa Anna idag fråga om vi kan va (Hoppas hoppas hoppas) 


Sen ska jag  väll itne gö så mkt mer..



Pussss Tovi

Av Tova & Emelie - 4 november 2011 18:36

Jah har skit tråkogt nu men det är bara 24 min kvar yippie !!Pözzzzzzzz tovi and em

Av Tova & Emelie - 4 november 2011 18:11

Tjena, om en timme ska jag till clara med em... Just nu tittar jag jö på fanily guy :-).. Fett kul ändå.. Igår va jag med raz och vi skaffa en blogg twogirlz.bloggplatswn.sePussss tova <3

Av Tova & Emelie - 4 november 2011 18:00

Hej jag är med tova vi ska åka till Claras fest<3<3 dde kommer bli jätte kul! Men de börjar om en tim. (suck) men men vi tittar på family guy!!! Men men ses puss&kram /Emelie

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards