Supersweeet

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Tova & Emelie - 13 mars 2012 20:50

Heeej.. Imorn ska jag chilla med Em & Ante men kanske inte blir så chill med tanke på hur Em är hahha ni vet ju det ni <3 

Men idag träna jag syra kul .... Mina armar kändes som kokt spaghattei efteråt.... ;(


Men nu kommer lite redigerade bilder från helgens tävling :)


   Nice???? 


Olalalla <3 HOOOT HOOOOT HOOT!! Haha 


     Och vad tkr ni om slingorna kanske ska göra det om jag får men tror inte jag vågar.... Är för feg  tänk om det blir fult... :| då har man problem.. Men tyck gärna till :) <3 

Puss   

Av Tova & Emelie - 13 mars 2012 18:19

Hej jag fyller år om 2 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!


så jävla glad =)

men jag och mamma har pratat om min skola:


jag: mamma kan inte du gå på föreldrar mötet och säga att engelskan suger man lär sig inget!

Mamma: men jag kan inte gå..

Jag: men jag lär mig ju inget ska jag sita och läsa engelska på datorn efter skolan så jag blir grym och jagär bättre på engelska en vad lärarna är?


(mamma skrattar)

Mamma: jaa!





men nu sitter jag och kollar på ett failat video klipp med LOUIS TOMLISON:



haha!!


puss/Em




Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards