Supersweeet

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Tova & Emelie - 1 januari 2012 21:47

hejhej kommer inte blogga så mkt, men jag kanske inte kan lägga ut så många bilder eller inlägg eftersom min dator är lite cp/sp men nu använder jag pappas dator -.-' men idag har jag bara myst med familjen, titta på film och sånt.<3 men nu bloggar jag lite och lyssnar på lmfao Iam sexi and i know it.. OCH Taylor Swift Love story..

Ni frågar vi svarar..


söt elle!? :*:)

men nu är jag ganska trött och ska lägga mej snart ;*


godnatt då och läs våran blogg och kommentera/fråga vad som helst(snälla saker)

laddar tyvärr måste du titta på bloggen varje dag tryck på ja" ;) skoja bah;)

- skit mörk eller?! - ja!

vilket fotbolls lag är bäst?  Hille!!H-IF!!

vilken simklubb är bäst?  gävlesimsällskap!!!GSS!!


TOVA!!<3

jag;PP ful!men söt!

min söta Tova"!<3


lite för i dag;)






puss och kram/ Emelie

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards