Supersweeet

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Tova & Emelie - 2 januari 2012 22:08

hej hoppas ni gillar headern ! jag blev jätte nöjd eftersom jag använder pappas dator ! 


gjorde ett idiot test på facebook!:

idiot test!
[x] Varit på sjukhus
[]Åkt Ambulans
[]Brutit något
[x] Stukat något
... ... [] Sträckt något
[] Något har gått ut led
[x] Blödigt från huvudet
[x] Blödigt från Ansiktet
[] Blivit Skjuten av soft air gun
[x] Blivit Sparkad
[x] Bränt Dig
[] Fått sprickor i Skelettet
[x] Fått Sy
[x] Blivit Opererad
[x] Skurit dej
[x] Slickat ditt blod
[nästan] Fått Hjärnskakning
[] Förlorat medvetandet
[x] Slagit ut en tand
[] Slagit ut flera tänder
[] Ramlat ner för en trappa
[ ] Ramlat ner för en trappa med en rullstol
[x] Ramlat med cykel och skrapat upp benet

Resultat:
() 1-4 Du är relativt lugn!
() 5-9 rätt skön
(x) 10-14 Du är en rätt så stoor idiot-
() 15-22 Jävla idiot...

men jag är inte en "jävla idiot" :)


en bild som jag gjorde nyss!!;P 


  Snygg eller?! :PP 


Ha en god natt / Em!!

puss puss

Av Tova & Emelie - 2 januari 2012 19:33

film nummer 1; Skräck::    INTE FÖR BARN!! men jag tittar på den ändå !0_o ;)






film nummer 2; Skräck::   INTE FÖR BARN!! men jag tittar på den ändå!! O_o ;P XD



Film nummer 3; sorlig:: JÄTTE SORLIG!! jag grina t.o.m!! 






Film nummer 4; kärlek och komedi::  jätt e rolig!!  titta på dom här filmerna om ni får ;) ni behöverinte men dom är bra!!  


    och en till film kanske inte så bra men den är bra; :):    ganska bra !!




nu har ni några filmer:) att titta:) på    (y)  


haha puss och många goa kramar/ Em!! <3 

Av Tova & Emelie - 2 januari 2012 17:01

Hejhej,, tror att de är en vecka kvar tills Tova kommer hem. De känns som om de har gått flera millioner år sen hon åkte.


Men idag har jag inte gjort nått,, bara spela sims och hjälpt Nathalie min storasyster att fixa hennes garderob..



presic nu har jag städat hamsterburarna,, inte så roligt,, men nu spelar jag sims och så bloggar ja.


men detta kommer inte bli ett långt inlägg kanske några bilder?! :)


       

Presentation


Hej vi är två tjejer på 12 år!
Vi hoppas ni gillar vår blogg och sprid den gärna
P&K Tovi&Em

Vi två!

  Tova!

 

  Emelie!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken?
 Skype
 Facebook
 Msn
 Twitter

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards